Litteratur iFokus

Litteratur

Etikett: säljes
Läst 158 ggr
PennyTrollet
5

Virkade bokmärken - säljtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8

Jag virkar bokmärken som jag tänkte lägga ut till försäljning. Jag tar gärna emot beställningar då man kan önska färg på bokmärket och vilket namn/ord som ska hänga längst ner. Jag kommer införskaffa andra pärlor framöver och då kommer jag lägga ut bild på dem så de också kan ingå i beställningen.

Lägger ut bilder på de jag gjort hittills så ni kan få se hur det kan se ut. = )

Bokmärkena kostar 30 kr stycken + frakt.

Vänliga hälsningar, Carolina

HaMsTeRpLaMsTeR123
2

Gör du ”bara” hjärtan?

PennyTrollet
1

#1: Än så länge gör jag bara hjärtan men tanken är att jag ska göra andra former också framöver. Har bara inte hittat "rätt" än. = D

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

#2: kan du göra ”egendesignade” ? Alltså att någon skickar en form, figur osv som du sedan gör?

PennyTrollet
1

#3: Menar du en bild på något eller ett mönster som jag ska följa?

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Alltså som en typ figur, gubbe som någon skickar till dig 😊

• Redigerat 2022-03-27 20:57 av HaMsTeRpLaMsTeR123
PennyTrollet
1

#5: Skicka det du tänker på så får vi se om jag kan eller inte. Jag har en del erfarenhet men allt kan jag inte göra. = )

PennyTrollet
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här är en ny design man kan välja på. Man får fortfarande välja färg och ord själv.

PennyTrollet
1

Dessa pärlorna är nu beställda. De kommer man kunna välja till sitt bokmärke - antingen bara hjärtan eller tillsammans med namn/ord.

PennyTrollet
7

Jag har bestämt mig för att hälften (15 kr) av priset på bokmärkena ska gå till välgörenhet.

Den 2 April är det Världsautismdagen! Så alla beställningar jag får in från och med idag till sista April kommer 15 kr per bokmärke gå till Hjärnfonden för att stödja forskningen kring Autism.

Herveaux
2

#9: Fina alster och riktigt fint initiativ! 🧡

// Harley

PennyTrollet
1

#10: Tack så mycket! Det värmer! Nu får jag bara hoppas att jag får in beställningar så jag kan sänka pengar. Jag ska ge till olika välgörenheter olika månader.